bkoc 9+3 gebeyim ve 2, 3 gündür karın kısmında çok şiddetli bir ağrım var. Özellikte sağ tarafta artmaya başladı. Şu anda gece saat 1 30 ama bu ağrıdan uyuyamıyorum sizce sebebi nedir ne yapmalıyım ayrıca midem de bulanıyor aşırı korkuyorum
Dilara0638 bkoc ilk haftalarda rahim büyüdüğü için ağrı ve kasılmalar normal sayılıyor kanama vs yoksa ama sen sağda diyorsun aşırı derecede ise apandisit fln olmasın dikkat et artarsa bi acile gidersin
Bbbs bkoc bkoc ilk haftalarda belirtiler daha yoğun hissediliyo en azından benim öyleydi bahsettiginiz agriyoda hissettim o haftalarda bende.. fakat durulamicak çok fazla rahatsız edicek düzeyde değildi..Bence rahatsiz edicek düzeyi devam ederse doktora görünmenizde fayda var geçmiş olsun çok.
BMelek bkoc dayanilmayacak kadar cok ise gidin kanamaniz olmasa dahi ama gecmeyen bir agridan bahsediyorum adet agrisinin cok cok daha fazlasi ise. Ara ara giriyorsa rahim buyudugu icin
bkoc Dilara0638 ben de apandisitden şüphelendim, idrarımda bir yanma da yok idrar yolu enfeksiyonu için, hala devam ederse acile gidicem sanırım teşekkür ederim :(
bkoc BMelek şu anda acilden çıktım bebeğim iyiymiş 9 hafta 4 günlük kalp atışları da iyi dediler idrar yolu enfeksiyonundan şüphe ettiler sonuç bekliyorum inşallah birşey çıkmaz :(
gozdemne bkoc bende ilk 4 ay regl sancısı gibi ağrı çektim ilk gebelikte olabiliyor kanama VS olmadığı sürece hiç korkma bol bol dinlenmeye bak olur mu 🙏 birde suyu çok iç 3 litre iç günlük senin için daha iyi 😊
bkoc gozdemne teşekkür ederim sonuçlarım da zaten su içmem çok az çıkmış yani su tüketimim buna çok dikkat edicem bundan sonra 🙏😊
bkoc FeriDee çıktı, herhangi bir durum yok sadece su tüketimim az su içmeyi çoğaltmaö gerekiyor ağrım da azaldı böyle gaz çıkarma gibi devam ediyor biraz kabızım sanırım bundan dolayı da ağrı oldu sıvı tüketimim az :( bebek de ya da idrar da bi sıkıntı yok çok şükür eğer sen de hala çok şiddetli ise yine de baktır bi acilde geçmiş olsun
pelinvebebisi bkoc aynı problem bende de var ailk sıralarda vardı 2 hafta geçti şimdi tekrar başladı kendimi biraz yormuştum ona bağlamıştım ama sizde de olunca acaba el ve ayakları buyuyor baskı mı oluşmaya başladı diye düşündüm 🤔
bkoc pelinvebebisi muhtemelen rahim ve çocuk büyüyor bu da olası ama herhangi birşey çıkmadı çok şükür su içmeye dikkat edeceğim teşekkür ederim 😊🙏
Dmllale 9 hafta da benimde şiddetli bel ağrım vardı idrarımda mikrop çıkmıştı toz yazdı ve kullandım şikayetlerim geçti. Sizede geçmiş olsun.
bkoc Dmllale teşekkür ederim size de geçmiş olsun ben de sıvı tüketimi az kabızlık var su içmeyi arttıracağım 😔🙏
gozdemne bkoc birde doktorunuza danışarak ara öğünleriniz de kefir tüketirseniz dolaşım sisteminize oldukça fayda sağlar 🙏