Merhaba güzel anneler ben bir kaç gündür karnımda titreşim şekilinde birşey hissediyorum bazen bir yerde sanki bazen tümüyle..ve bir kaç gündür aşırı bir sertleşme hissediyorum.Normal mi?titrer gibi hissettiğim bebeğin ilk haraketleri olabilirmi henuz hiç bir hareket hissetmemiştim daha önce?ilk gebelik bu arada..en erken ne zaman hissedilir haraketler..?