Momofelisa Sorum başlıkta kızlar. Nasıl karar verdiniz? Endişeleriniz olmadı mı, olduysa nasıl ikna oldunuz, hangi hastanede yaptınız. Paylaşırsanız sevinirim 🥰
Hilal1907 Momofelisa 🙋♀️ Benn Biraz karambole geldi benimki bilemedin ne oldugumu erken dogdu oglum acele gelesi geldi. Zaten sorun olmazsa normal dogum olur demisti tup bebek doktorum cok sukur olmadida.
miraybilir Momofelisa canım 20. Haftadan sonra tüp bebekle alakalı bi durumun olmadığı için doktor doğum şekline nasıl hamile kaldığında bakmaz bende ikizlere tüp bebekle hamileyim doktorum hep normal doğuma yönlendiriyor bakalım biraz da zamana bıraktım diyeyim 🤦🏼♀️
Momofelisa Hilal1907 ne güzel, ya genelde tüp bebeklerin sezaryen olması gerektiği daha doğrusu sezaryen olsa daha iyi olacağı gibi bir kanı var ya o nedenle merak ettim. İnternette de nerede baksam sezeryana yönlendirmiş uzmanlar. Bende normal doğum istiyordum aslında ama ister istemez bir korku oluyor. Birde tüp bebeklerin kendilerini itme kapasitesi olamayabileceğini falan yazmışlar bir yerde iyice endişelendim. Bunca zaman uğraştık sabrettik hiç riske atmayalım en iyisi diyorum ister istemez. Ama aklımda hep normal doğumda 😇
Hilal1907 Momofelisa zaten hep o dusunceyle sezeryan oluyorlar riske atmayalim diye ama herseyde oldugu gibi onda da risk var. 33 haftalik dogdu ama gayet de guzel itti kendini biraz abartiyoruz zor sahip olduk diye 🥰 secilmis sipam gelisim olarak da gayet iyi korkma bence. Zaten aksi bi durum olursa sezeryan dicekler ama normal en iyisi hemen ayaklandim cok da rahattim.