evlatkokusu0806 bana aile hekimi açlık düşükse genelde tokluk çok yüksek olmuyor demişti. Yükleme yaptırmayacaksanız içiniz rahat etmesi amacıyla kola kek vs yiyip 1 saat sonra sağlık ocağında tekrar kan verebilirsiniz çıkan tokluk şekeri oluyor 140 altındaysa sorun yok ama yine 135lere de sınır diyorlar. En iyisi 100 125 arası sanırım