busegrr Esra1453- doktorlarla ilgili vs bi bilgim yok ama geçen sene arkadaşım yenidoğan yoğun bakımı yok diye oraya gitmekten vazgeçmişti diye hatırlıyorum🤔
Buketakdmn Esra1453- henüz doğum yapmadım ama kontrollerime gidiyorum 30+1 cem ardıç doktorum çok ilgili kendisi alt komşum ve bir kaç arkadaşımda kendisinde doğum yaptı ☺️