Kızlar merhaba 30+5teyiz dün randevum vardı doktorum bebekte 10-14 günlük bir gerilik olduğunu söyledi ve beni perinatolaga yönlendirdi. Perinatolog kontrolleri yaptı ve plasental kan akışında vs sorun olmadiğını gördü direkt ilk ultrason görüntülerin yanında mı dedi ama malesef yanimda değildi, geç döllenmeden süphelendi ki ben ilk haftalardan usg fotoğraflarindan bunun farkindaydim ama birkac doktor degisince kimse sat da düzenleme yapmadı. Yani boşuna kokrmuş olma ihtimalim var sizde boyle bir durum yasayan oldu mu sat son haftalarda zor mu düzeltilir