Ergvn An itibariyle 30.haftama girdim şükür :) var mı 30′ lara yeni adım atan benim gibi 😍30 sonrası çabuk geçiyor muu🤏
Kbra240 Ergvn 32+1 iz bizde bebeğimle 30 dan sonra iyice sistigimi hissediyorum ve ağrılarım başladı bide heyecan sardı az kaldı diye 🤗
Sametnida Ergvn ayni beeeen 🤣🤣 yattığım yerler ağrıyor gerçekten ustune birde odem oluşmaya basladi sisiyorumm🤣
Su-papatyasi Ergvn 30+2 günlük olduk çok şükür Rabbime inşallah sağlıkla alırız kucağımıza bebislerimizi
Kbra240 Dilaraapo47 inşallah sağlıklı Bi şekilde alırız bebisleri kucağımiza nasıl diyorlar Bi avazda kurtuluruz inşallah 🌸🥰