hellonus Ben eğer Funda hanım olmasa kesinlikle Ahmet bey tercihim olurdu yani ilk gebeliğim ama çevremden çok duydum bu uygulamada da çok duydum. Bana spinal anestezi ile sezeryan dedik kalp ameliyatı olmuştum çok küçükken ama yine de riske atmak istemedik şimdilik hem normal hem sezeryan için 3600 dediler 1 ay falan oldu işte fiyatları alalı