Kızlar bu ne zamana kadar böyle devam eder 12+1 olduk lakin günde 2 3 kere tansiyon düşüyor bayılacak gibi oluyorum elim ayağım boşalıyor kan ilacı alıyorum yani Yeni başladım sayılır ama biraz yürüyüm hemen bayılacak gibi oluyorum ayakta çok duramıyorum sonrada bir midem bulanıyor offf çok zor geçiyor iştahsızlık da var