tazeanne123_ 40+3 olduk bizde
tazeanne123_ ben de tık yok sabah olmuş😂
edasahbazsahin 😅😅
tazeanne123_ 39+3 dün gece kasıklarım belim adet olcakmis gibi ağrıdi bugün geçmiş sancı yok.
Kaderx doğuma hazirliyodur bende hiçbir belirti yok asla sırtım ve kasigim agrimadi
Tubayrlmz44 benimsonum öyle gozukuyo sanırım ☹️
Bende buhün 39 oldum hiç bir şey yok bebek kanalda bile değil
Dseker inşallah girer🤲