Nslysn37 canım bende hissetmiyorum sanıyordum 19 haftalık olmuştuk çokda kabızlık çekiyorum gaz hareketleri sanıyordum meğerse bebeğimmiş pıt pıt atmalar oluyor seyrime oluyor şimdi 20 haftalık olduk 1 haftadır hissediyorum kilolu olmama rağmen mutlaka sende hissediyosundur ama ilkde daha önce yaşamadığımız bişey olduğu için anlamıyoruz😀 hala emin olamıyorum bu arada 😂