Susanna Karın ağrılarım oluyor anneler, sizde de oluyor mu ?? Birden sancım başlıyor ama uzun sürmüyor
Zeytininannesi01 Susanna bende de yeni yeni adet sancısı gibi ağrı girip kayboluyor ve bel ağrısı oluyor bu arada 19+3 günlük hamileyim
Boncugummmm Susanna bzde 18 haftalgz benım de oluyor karın agrısı pelvik. Bölgesnde belimde inşllh normaldir
SerraveAnnesii Bende 21. Haftadayım bazen sol bazen de sağ tarafımda sancılar batmalar oluyor ama doktorum rahim sürekli değiştiği büyüdüğü için ağrıların normal olduğunu söylemişti ☺️ Tabi çok şiddetli ağrınız olursa ihmal etmeyin