1999luanne Humeyraakgul haftami hatırlamıyorum aşı olduktan dört gün sonra yakalandım beni korumaya kalmadan
1999luanne Humeyraakgul antibiyotik kan sulandırıcı ve parol verdi kovid doktoru onları içtim kendiliğinden geçti
Sevci Humeyraakgul hayır aşı olmadım ilk gecem ve takibindeki 1 gece çok kötü geçti. Hiç ilaç kullanmadım reflüm olduğu İçin C vitaminide alamadım ama keçiboynuzu pekmezi kullandım sürekli ve dinlendim bol su içtim duş aldım sürekli kendmi terlettim. Deltaydım ben 16 17. Günlerde tamamen iyileşmiştim ama nedense hala pozitif çıkıyorum 😔
Humeyraakgul Sevci çok geçmiş olsun bebekte bi sorun olmuyor değil mi 🥺 testler ölü ve canlı virüs olarak algılamadığı için bir süre pozitif çıkabiliyormuş diye duydum atlattıysanız bi sorun yoktur içiniz rahat olsun
1999luanne Humeyraakgul bana o gün test yapıldı d-dimer miydi neydi o değer de pıhtılaşma olduğu için herkese de yapmıyorlar ama ben bebeğin hareketlernde azalma var demiştim öyle yapmışlardı ultrasona fln almışlardı istek üzerine yaparsalar tahlil isteyince bence
Shnern Ben delta varyantı geçirdim 26 ve 28 haftalar arasında ama 15 gün test vermiştim hala pozitif idim ozaman kara.tina süresi 20 gün idi şimdi 14 e inmiş anlamadım .. 2 ay oldu üzerinden geceli hala balgam var