SelmaGl evet kan değerim 9.1 22 haftalığım doğum şeklini konuşmadık eşimde taşıyıcı özel hastanede doğum yapcaktım ama üniversite de yapmam lazımmış dediğin gibi kan gerekebilir normal doğumdan korkuyorum doğum esnasında çok kan kaybı oluyo çok halsiz kalırsam ıkınamazsam dayanamazsam ne olur düşünemiyorum bile Dr a teklif etcez sezeryan istediğimi söylicem. Zaten eşimde taşıyıcı oldugu için riskli gruptandık çok şükür bebeğim sağlıklı riske atmak istemıyorum onu