Papatyaytt Kizlar selamm Sizin göbüşleriniz hangi haftadan sonra büyümeye belli olmaya başladı ben 4ayligi ufak bi büyüme var ama belirgin bı şekilde yok acaba nezaman sonra belirginleşir ki 🙄😃😍
Semy Papatyaytt 22-23 ten sonra baya hamile olduğum anlaşılıyordu. Ama şuan 36+1 den bildiriyorum , taş gibiyim patlicammmmm🤦🏻♀️
Mrv1007 Papatyaytt 20+2 oldum şimdi şimdi yavaşça çıkıyor ama yine de hamile gibi durmuyorum sadece alt karın büyüdü genel bi büyüme olmadı şimdilik. Eski kıyafetlerimi rahatlıkla giyiyorum 😊
Gayurenise Papatyaytt peki yaaa ben 30+2 bir karın var sip sivri kızım olck herkes oğlan mı diyor şimdiden böyleyse ben 38. Haftada vinçle hareket edicem sanırım😩
Elifgoktug1 Papatyaytt ilk gebelikte 5. ayda başladı. 2. Gebeligim 13 den beri ben burdayım diyor şuan gören 6 aylık sanır 19+2 yiz çabuk ve çok cikti bu sefer🙃
Ebrsvsclk Papatyaytt Ben maratona 47 kiloyla başladım ve 12.haftamdayim. ufak ufak yukarı cikmaya başladı, sanırım zayıf olmanın da etkisiyle artık burdayım diyor 🙈
mehmel54 Papatyaytt benim 25ten sonra iyice belli oluyordu eski kıyafetlerim olmuyordu ondan öncesi hepsi oluyordu eğilip kalkabiliyordum rahatca ama 25ten sonra birden bire büyüdü sanki göbeğim hiçbir giydiğim olmuyor eğilip kalkamıyorum rahatca dönemiyorum falan