Merhabalarrr ben de doğurdum kızlar ikinci bebeğimi çok şükür kucağıma aldım. bilenleriniz vardır aşırı derece sezeryan korkum vardı ara ara postlar açıyordum, ilki sezeryan olduğu icin bu da sezeryan oldu 39+0 a gun verildi ama ben çok korktuğum icin 1 hafta öncesinde uykular haram oldu neyse çok şükür 02.11.2021 tarihi geldi ve yatış yaptım devlet hastanesine ilk bebeğim de 15 aylık bu arada onu arkada bırakıp doğuma girmek beni cok üzdü cok cok ağladım ama o beni umursamadı bile ah evlat 😂😂😂 neyse genel anestezi istiyordum zaten ama anestezi doktoru beni ikna etmek için çok uğraştı spinal (belden uyusturma) daha kolay vs diye tam ikna olmustum ta ki ameliyat masasına yatana kadar yukarıdaki ışıklar cam olduğu icin ne yaptıklarını görebiliyordum ve birden panik oldum tekrar genel istedim ve bayılmışım uyandığımda ameliyathaneden çıkıyordum eşim asker olduğu icin oğlumla eşim icin ağlama isteği geliyordu birde ilk uyanma agrisi vs hepsi üst üste gelince cok zor geçti ilk 2 saat daha sonra agri kesici etkilerini gösterdi ve az da olsa geldim kendime 8 saat sonda su meyve suyu içmeme izin verildi yürüyüş yapıyorum arar ara ve agrilarim en azda kızım başucumda uyuyor cok şükür sağlıklı ya bütün acılarım ona baktığımda 0 oluyor 😍 İste bizim minik hikayemiz merak ettiğiniz birden varsa cevaplarım ♥️