kitapsever kizlar 8+1 haftalik gebeyim az once peceteye kan geldi iki kez agrim sizim yok cok korkuyorum elim ayagim titriyo neden oldu ne yapmam lazim
Krizantem10 kitapsever bencede en yakın acile gidin bir baksınlar. Düşük kanaması mı yoksa başka bir şeymi. Benimde olmuştu acilde muayene ettiler. Düşük kanaması değil ama dikkat edin yarın kadın doğum doktoruna gidin demişlerdi. İnşallah kötü bir şey yoktur
Glnnnn kitapsever kitapsever direk hastaneye gitmeniz lazım bebek henüz çok ufak neden bekliyorsunuz ki vakit kaybetmeyin
Zeyzeynoo kitapsever Dr a git canım ama büyük ihtimalle tutunma kanamasıdır Allah’ın izniyle sıkıntı yoktur bunları doktorun ağzından duymak rahatlatır seni🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Aselinkooo Direk hastaneye. Hamilelikte kanama risklidir. Hangi haftada olursanız olun. Risk. Acile gidin
Krizantem10 kitapsever sizinle aynı şeyleri yaşadım. benimde ilk hamileliğim kürtajla sonlanmıştı. Şimdi ikinciye hamileyim. Umudunuzu kaybetmeyin rabbimin hazinesin de çok. Hayırlısı olsun inşallah.
kitapsever Krizantem10 amin canim ikinci bebegim olucakti suan tekrar gidiyirum doktora hayirli haberler alirim insallah
kitapsever Smh gittim kalp atislarini duyamadi kese ve bebek gozukuyor ama kalp atisi durmus dedi yarin tekrar gel dedi simdi gidocem kanamam araliklarla devam ediyor hala insallah hayirli haberler alirim