3 sene önce kızımın doğumu Nilüfer hanım yaptırdı o sene hastane yeni açılmıştı ve Nilüfer hanımda yeni gelmişti 8. Doktorumdu kendisi Nilüfer hanıma gelene kadar bütün doktorları feth ettim. Çok yıprandığım bi dönemde Allah karşıma çıkardı hala iletişim halindeyiz. Şimdi iş sebebiyle başka şehirdeyiz Allah nasip ederse 2. Doğumuma da Nilüfer hanımı tercih edeceğim.. diğer doktorlarla tecrübem kötü oldu ama herkese farklı gelebilir tabi..