RemziAleyna canım ilk öğrendiğimde beta 17’ydi, kese mese ortada yok zaten. Eşim dayanamayıp daha keseyi görmeden herkese söyledi, içim içimi yedi ya dış gebelikse ya kimyasal gebelikse diye hep strese girdim ama çok şükür 20. Haftamızı doldurduk bile şimdi 💕 değerin gayet güzel, haftaya görürsünüz keseyi 💕 doktorum bana 1500 olunca vajinal ultrasonla görebiliriz demişti