Handan_65 ben kızımı 37 haftada doğum yaptım hiçbir sorun olmadı çok şükür 36 haftadan sonra artık prematüre sınırını aşmış oluyor ama tamamen bebeğin durumuna bağlı Allah korusun 40 haftadan sonra dünyaya gelip sıkıntı yaşama olasılığı da var inşallah herkes sağlıkla alsın bebeklerini kucağına ortalama doğum süresi ama 38 ve sonrası 40 tan sonraya kalmasıda çok yaygın değil aslında