Ebru_ozkaya 39+2 yarın doğuruyorum 🤣
honeyland ay hayırlı olsun sağlıkla inşallah
Ebru_ozkaya valla genelde kız erken doğar deniyordu bizde ama saydık da saydık biz
SemaElif Bunun kızı erkeğe yokmuş bizimkiler inat çıktı
Cimen1409 ben de aynısını diyordum 39a doğru gidiyoruz bakalım
momsturk hayırlısı inşallah
Shnern inşallah suni sancı vermezler ilk doğumum çok korkuyorum
Geliyor sonunda darısı bekleyenlere inşallah