Ben 7 senedir içiyordum ama bebeği öğrendiğim anda korku ve heyecan karışımı bir duygu ile sigara içmiştim fakat yerini sonra vicdan azabına bıraktı sigara isteğimi annelik duygusu ile vicdan duygun bastırdı arada aklıma gelmiyo değil ama o an bebeğime verdiğim zararı düşündüğüm anda istek falan kalmıyor çünkü size mecbur bir bebek var ve ona bu tarz bir zarar vermek çok kötü bir his hele ki bebekte bir sıkıntı çıktığı anda tek bir sigara bile içsen aklına hemen sigara içtim ondan mı oldu diye geliyor