Anneyim42 Aslında bakarsanız sezeryanın da kendine göre komplikasyonları var sonuçta ameliyat oluyoruz amacım sezeryan da risk hiç yok normal doğum çok riskli diyip korkutmak değil hiç bir anne adayını söylediklerim yanlış anlaşılmasın . Her anne adayının kendisi için uygun görüp planladığı bir Doğum şekli vardır . Normal doğumun komplikasyonlarına gelecek olursak ; Bebekte Sıkıntı … kordon sarkması veya dolanması , omuz takılması olabiliyor vajina da veya rahim de yırtılma , atoni riski (kanama) rahim dönmesi plesentanın ayrılmaması gibi bazı sorunlar yaşanıyor . Annem ve ailemizde olan ( teyzelerim ve halalarım) kadınların da normal doğum deneyimleri pek iyi olmadığı için açıkçası ben kendimi hiç tehlikeye atmak istemedim doktorumla korkularımı konuşup sezeryan olmak istediğimi söyledim oda anlayışla karşıladı ☺️ Tekrar söylüyorum amacım kimseyi korkutmak değil , sezeryan da bir ameliyat çeşidi sonuçta onun da riskleri vardır elbet ama ben kendim için bu doğum şeklini daha uygun buluyorum