tgba715 ben 38deyim şu an. Dediğin gibi 35 36 gibi bende de olmuştu ve alttan batma hissi de olmuştu bende. Başını yerlestirmeye çalıştığı için olabilir büyük ihtimalle. Benim kız kafasını bı türlü rahat edeceği hale getiremedi çok fazla ağrım olmuştu hala da oluyor. Kendine rahat bı duruş bulana kadar artık böyle ağrın olacak Allah kuvvet versin inşallah bacım. Ama ağrın çok olursa ılık suya gir kasların gevseyince daha rahat edersin