DenizD bende de oluyor biraz evde iş yapayım yada yürüyeyim renksiz kokusuz ıslaklık oluyor ve doktorum her gittiğimde bakıyor suyumun iyi olduğunu rahim ağzının kapalı olduğunu söylüyor ama ben burda çok okuduğum için 😑korkuyorum panik oluyorum intertte ped gördüm ondan sipariş versem diyorum içim rahat eder o an en azından 🙄