rmeysaerdemm1 1 hafta öncesine kadar birakamamistim. Herkes içme içme dedikçe ben daha çok içmek istiyordum. Günde 2 tanede olsa ya da 2-3 günde bir tane içiyordum. Gecen hafta işten geldiğimde bir anda ic camasirimda ıslaklık hissettim. O gün söz verdim. Bir daha içmeyeceğim diye. Daha öncesinde de bebeğim için direnmistim ama bu sefer ciddiyeti anladim sanırım.