Ozlemeksi 6 haftalık gebeyim kesem görünmüyor ben erken gebelik olduğunu yani daha küçük olduğunu düşünüyorum sizin fikriniz var mı bu konuda
Anne55_ Ozlemeksi bazılarımız 7. Haftasında görüyor sen yinede takipte kal betan düşmesin o yeter bizim için
Sevilesi Ozlemeksi canim benim kese gözüktü ama bebek 8. Hafta da gözüktü kalp atışını o zaman dinledik. Telâş yapma kendine strese girme 🌸
Aysehsdmr Ozlemeksi betan 1500 yukarı olması lazım vajinal muayenede görünmesi için. Karından görünmedi için ise 6000 üzeri olması gerek endiselenmeyin geç döllenme gibi
Sevgi0147 Ozlemeksi canım betan az daha 3000-5000 olmasi arası olması gerek diye biliyorum bir kaç gün daha beklemelisin
Alp52 @Ozlemeksi benim ilk beta 1251 çıktı doktor görünmez dedi oyuzden ultrasonda bakmadı haftaya gel dedi tekrar kan istedi beta 9678 çıktı ozaman baktı karnımdan ultrasonda keseyi gördük Bi Hafta sonra tekrar git canım bide şon adet tarihin ne zamandı
Beyazguvercin2 Ozlemeksi karın da henüz küçük olduğu için görünmeye bilir tasalanma önemli olan alttan baktığın da keseni sağlıklı bir şekilde görmüş olması
Merveonay Ozlemeksi daha erken canım geç döllenme olmuştur ki 6 hafta erken bir tarih zaten biraz daha bekle 2 hafta sonra tekrar git
Alp52 @Ozlemeksi geç döllenme olmuş olabilir mi çünkü hcg değerinde düşük bence 1 hafta sonra tekrar kan ver çoğu kişide geç döllenme olabiliyor inşallah seninki de öyledir canım