Bugün doktora gittim çatı muayenesi yaptı açılma olmadığını söyledi 1 hafta önceden yaptığında da yoktu ben hergün yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum hareketler deniyorum squat dairesel hareketler ama hala tık yok bizimki gelmeye niyeti yok sanki pazartesi tekrardan gel nst bakıcaz tekrardan konuşacağız dedi kendini yorma hareket etme fazla dedi yürüyüş yap strese girmesin bebek dedi 4 gün içinde açılma olur mu acaba kanala girer mi kısa sürede böyle olan oldu mu