Sabriyee randevuyu çok zor alıyorsun o halde gittiginde önce egitime giriyorsun sonra gebe izleme sonra doktora muayene oluyorsun ilgi alaka yok bilgilendirme de ayni sekilde ne oldugunu ne olacagini sen sorarsan cevaplıyorlar onun disinda ultrason icin odasinda bakmayi gerek gorurse bakıyor diger turlu radyolojiden sıra yada randevu alıyorsun o sekilde ultrasona bakılıyor ultrason kagidini senin istemen gerek onun disinda sana cikarip ultrason kagidi vermiyor daha 3 sefer gittim bendeki izlenimleri bunlar yani belki bi baskası memnundur hastanede en cok tutulan doktor kimse zaten ona randevu alman imkansiz gibi bisey kocaman hastane ama sınırlı hizmet ya ben beyhekimdeki doktorumdan özele gider gibi ilgi alakaya alıştım yada gecekten burdakiler çok ilgisiz anlam veremedim ciddi manada orada ben kötü seyler olabilcegini dusunsem bile doktor şu sekilde ilerler suanki durumu bu korkulcak bisey yok gibisinden gerekli açıklamaları yapıyordu şunu yap bunu yap senin icin daha iyi olur diye tavsiyelerde bulunuyordu istedigimi soradabiliyordum sıkılmadan cevaplıyordu aşırı icim rahat dönüyordum eve burda muayene olduguma şükür edip çıkıyorum bende biraz fazla negatif etki bıraktı tabi herkeste aynı olacak diye bi durum yok belki siz memnun kalırsınız 🤷♀️