Merhaba güzel anneler 13+0 . haftadayım kaşıntım başladı doktorum sabah gel idrar testi yapalım dedi ama benim sabah saatlerinde kalkıp gitmem imkansız aşırı mide bulantım var illa ki birşeyler yemem gerekiyor ama bunu doktoruma anlatıyorum anlamıyor test yapmadan biseyler vermez mi inanın ki sabahları kustugum zaman çok kötü oluyorum