Ftmaa1 Arkadaşlar kan uyuşmazlığı iğnesi ücretli mi sağlık ocağında ücretsiz yapılıyor diyorlar doğru mu acaba ama bazı kişilerde ücretli diyor bilgisi olanlar yazabilir mi acaba