20 haftalik oldum ağır sinüzit geçiriyorum her gün atak seklinde baş ağrılarım oluyor dayanamıyorum ağrıdan doktor Augmentin parol ve okyanus suyu verdi . Augmentin kullanan var mi hamileyken icim rahat degil korkuyorum ama ne yaptıysam da gecmedi bu hastalık