Petyynut Asff112 2 hafta sonra yapacağım nasipse ücretle ilgili merak ettikleriniz varsa az çok yanıtlayabilirim
Elip 2 arkadaşım yaptı. Dr Nahit Ata’ya gittiler. Bende ona gitmeyi düşünüyorum ama randevuları çok dolu. İşinde gerçekten başarılı ve eli çok hafif dediler.
Petyynut Asff112 Yasemin yıldırım benim doktorum grandda bakmıyor kendi yeri var ameliyatlarını grandda yaptırıyor. Hemşireler genel olarak ilgili diye biliyorum yazın bir arkadaşım doğum yapmıştı o çok memnun kalmıştı
Asff112 Petyynut inşallah bende mmemnun kalırım birinden duydugum kadarıyla iyi değil demişlerdi ama nelerle karsılascam blmiyorum
Petyynut Asff112 ben çevremden doğum ve sonrasıyla ilgili olumsuz bir yorum almadım biraz da kişilerin beklentileriyle ilgili bu memnuniyet durumları diye düşünüyorum