Hns2021 Hayırlı geceler kızlar 39+2 yimm Kasıklarım ve belimde hafiften birtık fazla ağrı var doğum sancısı yavaş yavaşmı başlıyor yoksa ilk baştan şiddetli bir şekildemi başlıyor beni bilgilendirirmisiniz
Sedaakgulx Hns2021 bende 39+1 deyim bazı günler benimde normalden daha fazla agriyo ama birkaç saate geciyo yada gün boyu sürüyo ama hep aynı godiyo. Artarsa düzenli kasılmalar olursa doğum sancısı oluyo iste
ruveyda98 Hns2021 bu biraz kişiden kişiyr değişiyor sancı kuzum bel ağrısıyla gidip doğuranı gördüm meğersem doğum sancısı çekiyormuş ama hiisetmiyormuş direk şiddetli halde geldi mesela onunki. Benim ise artarak ve şiddetlenerek gelmişti
Hns2021 2-prensesannesiii yavaş yavaş artmaya başladı 10 15 dk bir ilk başlarda hafif vuran şimdi daha belli ederek vuruyor
Sedaakgulx Gulmom belden vuruyo karnin toplanıyo büzüluyo bi 30-40 saniye sürüyo sonra saliyo gevsiyo
Sedaakgulx Gulmom o sırada da öyle oluyo ama sadece o değil buzusme ve bel agrisiyla oluyk zaten nefes aldırmıyo
Gulmom Sedaakgulx o zaman benim ki kasılma degildir. Bende pazrtesi sezeryan olacam da yuregım azında gununden once gelir diye 😊
Sedaakgulx Gulmom senin günü belli ne güzel biliyosun benim belli değil normal olcak diye halen beklemedeyiz
Gulmom Sedaakgulx yok yok iyi dusunun insallah gelir sizinkide cok beklemez, saglıkla gelsinler 😊 cinsiyeti ne
Sedaakgulx Gulmom kiz olcak Allahin izniyle. Galiba benimki babasını bekliyo yarin gelcek babası kızımda gelir heralde 🤷♀️😆
Sedaakgulx Gulmom inşallah 🤲 tek duam o babası gelince daha fazla çok beklemesin oda gelsin. Benim için dua eder misin?
Gulmom Sedaakgulx ederim tabi canım unutmazsam dogumda da ederim senin dogum benden önce olursa sende bana dua ett