Merhabalar. 25+6 hamileyim. Sağ ayak baş parmağımda tırnakta hafif morarma var. Biryere çarpmadım birşey düşmedi eminim. Doktoruma söylediğimde Allah korusun pıhtılaşma olmasın deyip coraspin yazdı. 1 aydır günde 1 defa tok karnına içiyorum. Sonrasında Allah korusun pıhtılaşma falan olsa çıkar mı yapılan tahlillerde diye sorum doktoruma korkma birşey olmaz dedi. Bu morarma durumunu yaşayan var mı?