kelebekimm Melikeakarsu bn yedim. Hatta yeni kendim de yaptim. Cig yemek yerine yumurtayla pisirp yedim hep. 27. Haftadayim bir sikinti yasamadim koku haric.
Beno Melikeakarsu benimde canım çok çekmişti valla ben yedim hatta pakette satılıyor ya,yarım paketini gece kalkıp kalkıp yedim 🤭
Melikeakarsu Beno benimde cok cok canım Cekiyor ya kahvaltıda falan bi yandan da korkuyorum zararli diye ama kızartınca sorun olmaz herhalde
rgk Melikeakarsu ben de çok severim, doktorum yeme demişti. 33 haftadır hiç yemedim. doğunca vurgun yapicam😂
ZEhrA_94 Melikeakarsu sakın yeme çiğ et sakın tüketme yiyeceksende iyi pişmiş Yemen lazım çiğ et bakterisi plasentaya geçiyor sonra bebeğe çiğ et tüketmeyin benimde aynı şey başıma geldi birsürü şeylemuğraştım söliyim
Beno Melikeakarsu valla ben yedim bişey olmadi tabi abartmadan ye yiceksen yumurtalı falan yap mesela ben dayanamayıp çiğden yemiştim ama tavsiye etmem tabiki
begonvilko Melikeakarsu yok olmaz bence çünkü ben de ya kızarttım ya da börek içinde yedim. Şükür heniz bir olumsuzluk yok.