annesininmelegi41 Babymy doğum yapmadım ama yapacağım. Geçen hafta perşembe fiyat artmamıştı 3750ydi zam bekliyoruz demişti yatış birimi
annesininmelegi41 Arsima4 hastane çalışanları çok suratsız tersliyorlar hep dün kontrolüm vardı soramadım laf yemeyeyim diye inşallah artmamıştır şuan
Arsima4 annesininmelegi41 aynı muamele bana da yapıldı ama doğumda olursa alttan almayıp şikayet edeceğim
annesininmelegi41 Arsima4 hangi birini edeceksin ki raporlama birimi ayrı yatış birimi ayrı danışma ayrı sanki hepsi anlaşmış zorla babalarının hayrına çalıştırılıyor gibi