hashasonay ayy zamna nasıl da geçiyor senin haftalarında ben de senin gibiydim ve vicdna azabından ölüyordum. Zor bir dönem de geçiriyordum, asla bırakamicam diye düşünüyordum. Aynı sizin gibi 6 tane falan içiyordum. Sonra bulantılar bir başladı bırak sigara içmeyi, yemek kokuları, kendi ter kokun, eşinin işteyken üzerine sinen kokular herşey mahvediyor. Ben o şekilde iki üç hafta içtim. Sonra kendi kendine bitti. İstesem de içemedim. 24. Haftadayım, bulantılar geçti. bazen aklıma geliyor bir tane yakıyorum. İlk nefeste kusacak gibi oluyorum. Kül tablası yalamış gibi iğrenç :)
İnşlalah sen de öyle olursun. Eğer bulantı döneminde bırakamazsan kendi kendine lütfen kendini zorla ve iradenle bırak. Yazık günah çocuğa.