Kızlar sanki iki bacağım on saat boyunca havada açık kalmışta ağırmış gibi ortada ağrı var 😂 ya da böyle spor yapmazsın sonra bisiklete binersin bacak arasında bi ağrı oluşur😣 yani bilmiyorum anlatabildim mi ama sanki iç taraf kemiklerim ağrıyo? Çatı ağrısı böyle bişey mi? Yürürken filan ara ara zorlanıyorum tecrübesi olan var mı?