Mrs_Demir Meraba ben 33 haftalık hamileyim bi yaklaşık 10 dkdır kasığımda kramp mı ağrımı bilemediğim bişey oluyo ve yürürken rahmim çok ağrı yapıyo sizce nasıl geçer