Korku, Heyecan,mutluluk ve bir an önce kavuşma isteği, normal şartlar da 21 kasımdı lakin bebişim ters olduğu İçin doktorumuz gün verdi, 11.11.2021 tek istediğim sağlıcakla gelmesi 🌸 bugün prensesim beni çok korkuttu dün geceden beri hareket etmiyor gibiydi, ama ediyormuş sadece yeri daraldığı İçin güçlü hareketler yapmıyormuş, nasıl doktora gittiğimi ben biliyorum. Neyse ki bir sorun yok, inşallah haftaya mis kokuluma kavuşacağım rabbim bütün gebe arkadaşlara nasip etsin. Bu arada dediğin o Batma hissi bende var 🥺 ve sürekli WC isteği.