Tugbaky Arkadaşlar 2 doz biontech olup 3. doz biontech olan var mı? Bi arkadaşım bana dr yazdı 3. dozu oldum gibi bişi dedi böyle bişi var mı sağlıkçı arkadaşlar varsa özellikle bilirler merak ettim.
Meryu Tugbaky eşime sordum şimdi sağlıkçı. Bize henüz 3. Doz tanımlanmadı bizde takipteyiz. Ama eşim 4. Dozu oldu sağlıkçılara tanımlandı ya
Amigurumistanne Tugbaky 2 doz sinovac olanalra 3. Doz oluyor biontec . 2 doz biontech ise gerek yok merak etmeyin sadece şimdi yeni getirdiler risk grubu ve yaşı olanlar aşıdan 6 ayı geçenler hatırlatma dozu olarak 3. Dozu vurulacak bizle.alakasi yok
Tugbaky elaweannesi benim de öyleydi işte ben de anlamadım 🙄 Aşınız tamamlanmıştır diyor sistemde. Öyle bişi olsa çıkardı herhalde ya
Tugbaky Meryu o zaman arkadaş bana yanlış anlattı. Demekki sinovac oldu o bilemedim biontech diye söyledi ama 🙄 Hani varsaöyle bişi hemen yaptırırım yani 😕
Tugbaky Amigurumistanne hmm anladım şimdik. Demekki yanlış anlattı arkadaş. Hepinize teşekkür ederim 🙂