alyaninannesi2 Benim kızım 2 hafta önden gidiyor 2600. Diyete girdim yoksa sezeryan yolu gözüküyor sizde durumlar ne hanımlar
dakpinar- alyaninannesi2 28+6 da 1600 gramdı benim kızım , yarın 32. Haftaya yani aslında 33. Haftaya girmiş oluyoruz demi 🥰 kaç oldu acaba 🥺 2 yi gecmıs midir ?
alyaninannesi2 Mervearc gerçekten mi. Benimki 2200 den fazla olması sıkıntı dedi yeme dedi aşırı ilerde dedi. Benimle aynı haftada olan arkadaşın bebeği 2 kilo mesela
Durubebegim dakpinar- maşallah benimki 32 haftalık yeni dr dan geldim bebeğim 1700gr gayet iyi haftasıyla uyumlu sizin belki iki kiloyu geçmiştir
dakpinar- Kubra2721 aslında kuzum çok olmasından biraz çekiniyorum sorun olur diye arkadaşta yazmış ya diyet verdi diye o yüzden 🥰❤️
alyaninannesi2 haticerale63 32+4. Bence git canım eğer uzun süredir gitmiyorsan. Sağlıkla al kucağına 🤲🏻
iremcannn1907 alyaninannesi2 bizde 30da 2 kiloyduk önden gidiyoruz. Diyete girsem de bebek maşallah hep alıyor 😂 diyeti doktor mu önerdi sana
gozdekrks alyaninannesi2 30+3 1450 burda yazan rakamları gorunce soka giriyorum bazen öyle fazla ki 🤣 herkes 4 kilo doguracak gibi hahah
cemrecanimm gozdekrks brnde 30 da 1600 dü,,, şu an 34 haftadayiz 2300 ama bende rakamları görünce sasiriyorum doktorlar 30.haftada 2200 2300 e nasıl normal diyor 🙄
Kubra2721 dakpinar- benimde 33 de 2 hafta ondeydi ama 36da gittigimde yavaslamisti kendi haftasina gelmisti her hafta birbirini tutmuyor bosverin kilo alsin da sonra almadigi haftalara uzulmezsiniz 🙈
bastille 32+1’de 1965 gramdı, bire bir haftası ve günüyle uyumlu dedi doktor. ama bebek kilolarını kıyaslamayın diyor doktorlar genelde her biri kendine has çünkü
alyaninannesi2 bastille evet ama benimki aşırı önde olunca doktor tedirgin oldu. Yemene içmene dikkat et dedi 😬
alyaninannesi2 Kubra2721 ya inşallah kendini yakalar. Tedirgin oluyorum sıkıntı çıkar diye. Eğer böyle devam ederse zaten sezeryan günü verdi. Ama kendini yakalarsa normal olur inş 🤲🏻
Minaminisi alyaninannesi2 32+2 olduk. Geçen hafta 2kilo 10 gr kızım. 10 gün önden gidiyor zaten gebelik başından beri. Doktorum 4 kiloyu rahat görürüz dedi bende korktum valla🙈 gerçi sezeryan olacağı için sorun değil ama tombik baya benim kız maşallahı var. Halbuki ben başından beri bulantı ve istiğfardan 9 kilo verdim hala da yiyemiyorum. Şeker falanda çıkmadı.
alyaninannesi2 Minaminisi aslında 2 çok değil normal neden çok dedi ki bence 3600 ü geçmez doğuma kadar. Seninki iriyse ben napim 😂
dakpinar- alyaninannesi2 o zaman yarından itibaren bana da diyet yolları gözükür 🥰 yarın kontrolüm var bakalım ❤️ Teşekkür ederim canım ❤️
Mervearc alyaninannesi2 benimki normalde 1hafta önden gidiyordu diyet yaptım gittiğimde super kendi haftasına göre uyumlu olmus dedi.ama buradaki yorumları okuyunca kafam karışmadı degil🙄🙄🤔🤔