Sonunda bu muhteşem duyguyu bende yaşadım. 38+3 de sabaha karşı 6 gibi sancıyla uyandım ve nişanımın geldiğini anladım sabah 10a kadar bekledim doktorumu aradım nst takibi istedi nstye bağlandım ve düzenli ama sık olmayan 100leri gören sancılarım çıktı ama ben hissetmiyordum normal regl sancısı gibiydi benim için. Sonuçları doktoruma attığımda acil olarak hastaneye çağırdı ve dogum için yatış yapabileceğini söyledi apar topar gittik tekrar nstye bağlandım ve yine sancılar çıktı ama ben hissetmiyordum 1,5 cm de açıklık oluşmuş bu arada. Yatış yapmak ve istersem ilacla(fitille) doğumu baslatabilecegini söyledi ama ben istemedim çünkü hiçbir şey hissetmiyordum 2 gün düzenli nst takibi istedi eve gönderdi gayet iyiydim bir sıkıntım yoktu ertesi gün oldu sabah ki nstde sancim çıktı ama hissetmiyordum açılma 1,5 cm bebeğin baskısı çok fazlaydı. Akşam üzeri 4 gibi ufak ufak ağrılar başladı kasıklarımda bebek baskı yapıyor o yüzdendir dedim akşam nstye gidene kadar bekledim nstye bağlandım sancı 10 -30 arası çıkıyor ama ben çok çok fazlasını hissediyorum ebeye söyledim muayene etti 2,5 cm olmuş doğumun başlamış doktorunu ara dedi doktorumla görüştüm hastaneye geçip yatışını yaptır geliyorum dedi eve uğrayıp eşyalarımı alıp yola koyulduk yatışım yapıldı doktorum geldi muayene etti cok az ölçüde fitil verecem doğumunu hizlandiralim diye 23.15de fitili verdiler ve yürümeye başladım gece 1.30da 4 cm oldu açılmam yürümeyi bıraktım sancılar çok zorluyordu artık pilates topuna geçtim her sancı geldikçe ıkındım saat 4.30 5 arası açılmam 7 cm oldu ve ebe hadi gel suyunu açalım dedi dogumhaneye kadar yürüdüm bir çubukla suyumun yarısını boşalttı eğer tuvaletin gelirse sakın gitme bana haber ver dedi odaya döndüm tekrar yarim saat kadar bekledim tuvaletimin geldiğini söyledim muayene etti tam açıklık dogum başladı gidiyoruz dedi bir kolumda eşim bir kolumda annem götürüyorlar beni tam o anda sabah ezanı okumaya başladı o şekilde girdim doğumhaneye doktorum da yoldaydı gelmek üzereydi ebe yatırdı beni idrarımı boşalttı sancın gelirse ıkın dedi ama benim nefes almaya gücüm kalmamıştı artık 15 dakika içerisinde doktorum geldi hazırlıklar yapıldı ve bana sadece ıkın tüm gücünle dediler 3 defa ıkındım ve 3.de saat 07.01de kızımın sesini duydum tüm agrılarım sızılarım o an bitti eşimi aldılar içeriye ve o an tamamlandık biz. Dogum esnasında kesi atmış doktorum 7 tane dikişim var. Çok şükür evimize çıktık bugün 4.günümüz hersey yolunda sadece dikişler biraz zorluyor beni ama bu küçük kıza hersey değermiş 🥰🥰
Merak ettikleriniz sormak istediklerinizi sorabilirsiniz🤗