Fkryesrdr canım benim de öyleydi 2 gün önce doktora gittim gösterdim bağışıklık kazanmışız o yüzden yani önceden iğne vurulduğumuz için pozitifmiş zaten öyle olması gerekiyormuş pozitif olması seni korkutmasın dedi doktor diğeri pozitif olursa sorunmuş