Kızlar 18 haftalık hamileyim uzun süredir kaşıntı ilaçları kullaniyordum geçmek bilmiyor iki gündür aşırı kaşıntı ağrı var yanı sıra birde vajinanın iki yan tarafında şişlik sağ bölüm tarafinda daha fazla şişlik var sizce bı sorun yaratır mı bunu yaşayan varmi?