Kızlar merhabaa, çok soru soruyorum biliyorum ama acaba bu şikayetler sadece bende mi var merak ediyorum. Akşamları karnım o kadar şişiyorki patlayacak gibi oluyorum. Afedersiniz ama hani sanki geyirseniz rahatlayacakmissiniz gibi bir his olur ya şişkinlik aynen o şekilde. Özellikle akşamları oluyor. Sizede oluyor mu veya neler yapıyorsunuz