Mrlorki Ebrubuse 34+3 olduk Gece mide yanması oluyor Sağ tarafimda batma oluyor Karnım çok büyüdü…görenler ikiz mi diyor🤭 Bu cuma kontrolüm var…Dr tarih verir diye düşünüyorum Yarın tahlil yaptircam… tiroid seviyem 3… inşallah düşmüştür
Aylin2011 Ebrubuse 34 haftalık oldu ikizlerim kasıklarımda sık sık baskı oluyor bazen kasılma şeklinde sabah kontrolüm var bakalım doktorum ne diyecek biri dönmüştü diğeri de döndüyse 1-2 hafta içinde doğarlar muhtemelen olmadı 37 haftada sezaryen olacak
denizkaradeniz 34+3 hafta sukur bu zanana kadar iyiydi hamilelik ama bu aralar kasılmam oluyo arada vajinaya baskı oluyo bel ağrısı var cuma kontrolum var bakalim ins yolundadır hersey
Hilalparlakkeskin denizkaradeniz aynı şekilde benimde kasılmalarım var, 34+4 oğluşum olacak inşallah 😌
Ebrubuse denizkaradeniz aynı bende 3 4 güne kdar iyiydim artk zorluyo hafif adet ağrıları oluyo penguen olma yolunda ilerliyom
denizkaradeniz Hilalparlakkeskin benimde oğlum olacak Rabbin ins zamanında sağlıklı bir şekilde kavuşmayı nasip etsin 🤲
Mrlorki Ebrubuse birde o var burnum kuruyor onun içinde nazalnem kullanıyorum bir nebze olsun rahatlatıyor…
Seymakara20 Arkadaşlar bende 33+4 haftalık hamileyim iki haftadır doktora gidiyoruz ve doktor bebeğimin mide çapının iki hafta geriden geldiğini ve suyunun fazla olduğunu her hafta kontrol etmeliyiz artık dedi korkuyorum böyle bir şey yaşayan var mı
Ebrubuse Seymakara20 canım inşallah sağlıklıca alırsın kucağına bazen doğunca hiç sorunsuz oluyo içini ferah tut🙏
Ebrubuse Seymakara20 canım inşallah sağlıklıca alırsın kucağına bazen doğunca hiç sorunsuz oluyo içini ferah tut🙏