Asyaltiparmak ilk çocukta zaten pek sıkınrı yaratmyor ama tedbir amaçlı yapılıyor 2nci ve katları sıkıntı yaratıyor 28 hafta da ilk asınızı oluyorsunuz bebek dogduktan sonra ise bebek pozitifse sizi skıntıya sokmasın diye 72 saat içinde hastanede bidaha iğne vuruyorlar ve en ufak bir kanama da ise iğne vurulmanız gerekiyor