Babysibel Merhaba hanımlar 19 haftalığım bugün bel ve sırt ağrım oldu çok şiddetli bir şekilde 10 dakika falan sürdü amaa gerçekten şiddetliydi. Sonrasında geçti çok şükür sizce normal mi? Yaşayan var mı bu durumu